Działania bezpośrednie na marketing online. Case study - Agencja marketingowa

Case study

Działania z zakresu:
marketing bezpośredni, remarketing, kampania sms

Branża motoryzacyjna

Klient 
Serwis samochodowy – Stacja kontroli pojazdów

Czasami warto zrobić coś innego, coś co nie jest oczywiste aby osiągnąć zamierzony efekt. O tym właśnie jest ten case study.

Początki 

W czerwcu 2022 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą, która zajmuje się naprawą samochodów osobowych oraz prowadzi stację kontroli pojazdów. 

Do tej pory klient prowadził marketing online, pozycjonował serwis i przeprowadzał sporadyczne promocje, które miały zachęcić klientów do pozostania z serwisem na dłużej.

Pomimo pewnych wzrostów, klient oczekiwał znacznego wzrostu sprzedaży, szczególnie w zakresie przeprowadzani abadań technicznych.

Pierwsze działania

Wydawałoby się oczywiste, że jeśli klientowi zależy na zwięlszeniu sprzedaży to właśnie kampanie zwiększające ruch powinny odnieść sukces. To co wydawało się takie oczywiste, oczywistym wcale nie było. Kampanie w google ads nie działały tak jak powinny. Dlatego postanowiliśmy poszukać innych rozwiązań.

  • Skupiliśmy się na dotychczasowym procesie obsługi klienta
  • Przeanalizowaliśmy dotychczasowe działania działu marketingu
  • Sprawdziliśmy konkurencję
  • Powstały wnioski

Kolejny krok

Postanowiliśmy działać niestandardowo, skoro konkurencja spora w postaci pomniejszych mechaników samochodowych, klient lokalny to postawiliśmy na:

  • Wykorzystanie sytuacji (sezon wymiany opon na zimowe)
  • usprawnienie komunikacji pomiędzy oskp a serwisem samochowym
  • włączeniem kampanii sms dla serwisu i oskp – smsy przypominające i informujące o zasadach bezpieczeństwa

EFEKT?

80% wzrostu sprzedaży, konieczność zatrudnienia nowych osób do pracy
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Polityka prywatności dotycząca strony https://fluentemarketing.pl

Komentarze

Gdy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, a także adres IP odwiedzającego i podpis jego przeglądarki jako pomoc w wykrywaniu spamu. Zanonimizowany ciąg znaków utworzony na podstawie Twojego adresu e-mail (zwany także hashem) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia, czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu Twojego komentarza Twoje zdjęcie profilowe jest widoczne publicznie w kontekście Twojego komentarza.

Media

Jeśli przesyłasz obrazy na stronę internetową, powinieneś unikać przesyłania obrazów z dołączonymi osadzonymi danymi lokalizacji (EXIF GPS). Odwiedzający witrynę mogą pobierać i wyodrębniać dowolne dane dotyczące lokalizacji z obrazów w witrynie.

Cookies

Jeśli zostawisz komentarz na naszej stronie, możesz wyrazić zgodę na zapisywanie Twojego imienia i nazwiska, adresu e-mail i strony internetowej w plikach cookie. Są one dla Twojej wygody, abyś nie musiał ponownie wpisywać swoich danych, gdy zostawiasz kolejny komentarz. Te pliki cookie będą działać przez rok. Jeśli odwiedzisz naszą stronę logowania, utworzymy tymczasowy plik cookie, aby ustalić, czy Twoja przeglądarka akceptuje pliki cookie. Ten plik cookie nie zawiera żadnych danych osobowych i jest usuwany po zamknięciu przeglądarki. Gdy się zalogujesz, utworzymy również kilka plików cookie, aby zapisać Twoje dane logowania i wybrane opcje wyświetlania ekranu. Pliki cookie logowania są ważne przez dwa dni, a pliki cookie opcji ekranu — przez rok. Jeśli wybierzesz opcję „Zapamiętaj mnie”, Twój login będzie aktywny przez dwa tygodnie. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte. Jeśli edytujesz lub publikujesz artykuł, w Twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. Ten plik cookie nie zawiera żadnych danych osobowych i wskazuje po prostu identyfikator posta przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa po 1 dniu.

Komu udostępniamy Twoje dane?

Nikomu, wszystkie dane są gromadzone tylko i wyłącznie na uzytek spółki FLUENTIN

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Jeśli zostawisz komentarz, komentarz i jego metadane są przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu możemy automatycznie rozpoznawać i zatwierdzać wszelkie dalsze komentarze zamiast trzymać je w kolejce do moderacji. W przypadku użytkowników, którzy zarejestrują się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również dane osobowe, które podają w swoim profilu użytkownika. Wszyscy użytkownicy mogą w dowolnym momencie przeglądać, edytować lub usuwać swoje dane osobowe (z wyjątkiem tego, że nie mogą zmienić swojej nazwy użytkownika). Administratorzy witryny mogą również wyświetlać i edytować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych?

Możesz zażądać, abyśmy usunęli wszelkie dane osobowe, które posiadamy na Twój temat. Nie obejmuje to żadnych danych, które jesteśmy zobowiązani przechowywać ze względów administracyjnych, prawnych lub bezpieczeństwa.

Gdzie można żądać usunięcia danych?

Admistratorem danych jest spółka FLUENTIN - prosimy o informację na temat usunięcia przesyłać na adres rodo@fluentin.pl
Save settings
Cookies settings