
Wiele firm prowadzi działania e-mail marketingwe, jednak wiele też prowadzi je nieskutecznie, nie dba o własną bazę danych, nie prowadzi odpowiedniego monitoringu a kreacje mailingowe często są nie dopasowane do odbiorców.
E-mail markting to jedno z wielu aspektów działania marketingu, bardzo ważne w kontekście zarówno utrzymania relacji z klientami jak i pozyskiwania nowych kientów.
Jakie działania prowadzimy w zakresie e-mail marketingu?
Dlaczego warto skorzystać z e-mail marketingu?
E-mail to najczęstsza forma konktaktu pomiędzy pracownikami czy firmami. Dlatego należy zadbać o zarówno o rzetelność przekazywania informacji jak i jej częstotliwość. Wartością e-mail marketingu jest nie tylko masowa wysyłka oferty firmy, ale także budowanie baz klientów, możliwości automatyzacji odpowiedzi vy rozszerzanie zasięgów własnych stron.
E-mail marketing pozwala także na:
- Wzrost sprzedaży
- Oszczędność czasu
- Testowanie
Każda sprzedaż opiera się na efetywnym dotarciu do klienta, tylko w ten sposób możemy ją skalować i rozwijać firmę. E-mail marketing to niezbędne narzędzie do zwiększania sprzedaży przez cały rok.
Utarło się powiedzenie, że "czas to pieniądz", jest ono jak najbardziej prawdziwe. Dlatego narzędzia e-mail marketingu pozwalają na maksymalne zaoszczędzenie czasu i skupienie się na bezpośrednim kontakcie z klientem i sprzedaży.
W marketingu niezwykle istotne jest aby poznać nawyki własnych klientów, ich reakcję na nasze produkty i/lub usługi. Dzięki temu pozyskujemy niezbędną wiedzę, do tego jak budować perzekaz marketingowy. Narzędzia e-mail marketingu pozwalają na testowanie róznych rozwiązań i wybór tych najefektywniejszych.